ГАРАНТІЯ

Залежно від категорії товару, можливі наступні варіанти гарантійного обслуговування:

 

На всі товари, на які відповідно до законодавства або технічних умов виробництва, застосовується гарантія, встановлено гарантійний строк безпосередньо від виробника товару. Підтвердженням права на гарантійне обслуговування є чек (при його наявності). Товари, що мають гарантійний талон сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника.

Термін гарантії - в залежності від категорії товару. Термін гарантійного ремонту - 14 календарних днів з моменту передачі товару в ремонт.

На всі товари, на які відповідно до законодавства або технічних умов виробництва, застосовується гарантія, встановлений термін гарантії 30 (тридцять) днів безпосередньо від магазину. Протягом цього часу товар підлягає безкоштовному гарантійному обслуговуванню в нашому магазині. По закінченню 30-денного періоду, термін гарантії визначається виробником, а гарантійний ремонт проводиться сервісними центрами виробника.

Термін гарантії - 30 днів. Термін гарантійного ремонту - 14 календарних днів з моменту передачі товару в ремонт.

В разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.

В разі:

  • природного зносу або вичерпання ресурсу;
  • пошкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням в мережі, неправильним підключенням до мережі;
  • при використанні одноразових електронних виробів;
  • пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • випадкових пошкоджень (дефекти, заподіяні використанням);
  • пошкоджень, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
 

ОБМІН, ПОВЕРНЕННЯ

В інтернет-магазині ANIX продаються тільки оригінальні товари від офіційних і перевірених постачальників.

При отриманні товару необхідно перевірити комплектність (визначається описом на упаковці) і відсутність дефектів. У разі виявлення дефектів або недостачі комплекту, ми безкоштовно організуємо заміну або надішлемо відсутній компонент.

 

Згідно до Закону України «Про захист прав споживачів» повернути або обміняти товар можливо протягом 14 днів після покупки , якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин або не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не був у використанні і при збереженні його товарного вигляду, комплектації, споживчих властивостей.

Одноразові електронні вироби, товари що відносяться до особистої гігієни і товари які викладені в постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172 підлягають обміну та поверненню тільки якщо не була відкрита заводська упаковка .

Для перевірки якості товару проводиться експертиза, щодо дотримання умов експлуатації і гарантії. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

Повернення грошових коштів проводиться в строк до 7 днів.

Обмін або повернення товару здійснюється компанією Нова пошта. Для обміну або повернення необхідно звернутися за контактами вказаними на сайті . Після чого наші оператори повідомлять точний порядок відправлення товару та проконсультують з усіх необхідних питань.

Для обміну, повернення товару необхідно надати:

  • Товар в повній комплектації;
  • Документ підтверджує покупку (при наявності);
  • Документ, що засвідчує особу покупця.